9,1 / 10 342 beoordelingen (Google & Funda)

Een vakkundige taxatie van jouw woning

Heb je een geldig taxatierapport nodig voor jouw woning in Zeist? Voor een taxatie in Zeist die voldoet aan de geldende richtlijnen ben je bij Nijland Makelaardij aan het juiste adres. Ontdek hoe wij je van dienst kunnen zijn.

Altijd een geldige taxatie dankzij het NWWI-keurmerk

Laat je jouw taxatie in Zeist door Nijland uitvoeren, dan ben je verzekerd van kwaliteit en betrouwbaarheid. Al onze rapporten hebben het NWWI-keurmerk. Je weet hierdoor zeker dat ze voldoen aan de richtlijnen van het NRVT (Nederlands Register Vastgoed Taxateurs) en dat ze altijd worden geaccepteerd door geldverstrekkers.

Taxatie of gratis waardebepaling?

Twijfel je nog of je jouw woning in Zeist gaat verkopen? Dan is een gratis waardebepaling een goede eerste stap. Zo weet je wat je huis op de markt ongeveer zou kunnen opbrengen, zonder dat je al het verkoopproces ingaat.

Plan nu jouw afspraak voor een taxatie in Zeist

Bij Nijland Makelaars krijg je een vakkundige taxatie in Zeist. Maak vrijblijvend een afspraak, dan spreken we jouw situatie onder het genot van een goede kop koffie met elkaar door.

Plan jouw afspraak direct in!

Snel antwoord op de belangrijkste vragen

Je bent pas in onderhandeling als de verkoper reageert op je bod met een tegenbod, of expliciet aangeeft dat je in onderhandeling bent. Alleen doorgeven dat hij je bod bespreekt met de verkoper is dat nog niet.

Nee. Juridisch gezien is de vraagprijs een uitnodiging om een bod te doen. Ook bij een bod op vraagprijs bepaalt de verkoper zelf of hij dit aanvaardt of een tegenbod doet.

De verkoper moet alles wat hij weet over de woning naar eer en geweten melden. Als koper heb je daarnaast ook je eigen onderzoeksplicht.

Ja, als koper heb je wettelijk drie dagen bedenktijd, waarvan minimaal twee werkdagen. Binnen die termijn kun je de koop zonder opgaaf van redenen ontbinden.

Dit zijn de overdrachtsbelasting en de notariskosten voor de leveringsakte, en eventueel voor de hypotheekakte. Deze worden meestal verrekend via de eindafrekening van de notaris.